Forum Informatyczne WebElite.pl
Summit - Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie - Wersja do druku

+- Forum Informatyczne WebElite.pl (https://www.webelite.pl)
+-- Dział: # Dyskusje i Hydepark (https://www.webelite.pl/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Dział: Offtopic (https://www.webelite.pl/forumdisplay.php?fid=91)
+--- Wątek: Summit - Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie (/showthread.php?tid=3940)



Summit - Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie - volevine1 - 30-06-2014

29-30 lipca 2014,
Stadion Narodowy, Warszawa

Serdecznie zapraszamy do aktywnego uczestnictwa w XXXIII edycji konferencji informatycznej poświęconej najnowszym technologiom elektronicznego przetwarzania, składowania i obiegu informacji w polskich instytucjach, organizacjach oraz przedsiębiorstwach.

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY!
Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie uprzedniej rejestracji na stronie :
http://gigacon.org/eoif_warszawa/07/2014/rejestracja

Podczas wydarzenia przedstawiciele wiodących firm zaprezentują swoje rozwiązania oraz zaproponują narzędzia do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem.
Wieloletnie doświadczenie w propagowaniu nowoczesnych rozwiązań informatycznych pozwala nam stworzyć wydarzenie łączące potrzeby ich dostawców i odbiorców.
Zakres tematyczny:

- Dokumenty w chmurze
- Rozwiązania mobilne
- Workflow – zarządzanie procesami biznesowymi
- Wygodne i bezpieczne przetwarzanie danych w organizacji wielooddziałowej
- Bezpieczny druk i nowoczesna archiwizacja dokumentów
- Masowe wydruki
- Automatyzacja obsługi faktur
- Portale korporacyjne inter/intra/extranet
- Systemy OCR/OMR
- PKI – dokument elektroniczny
- Narzędzia back-office

Więcej informacji? Zapraszamy na stronę naszego wydarzania :
http://gigacon.org/eoif_warszawa/07/2014

Słuchaczom zapewniamy :

komplet materiałów konferencyjnych, przerwy kawowe, możliwość uczestniczenia w wybranych warsztatach, sesjach tematycznych podczas I albo II dnia konferencji.

Wśród gości konferencji rozlosowane zostaną cenne nagrody!

ZAPRASZAMY