W celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania, forum WebElite.pl wykorzystuje pliki cookies. Zmiany ich ustawień możesz dokonać w opcjach konfiguracyjnych swojej przeglądarki.
  • Forum

  • Regulamin

  • Szukaj

  • Użytkownicy

  • Kalendarz

  • Pomoc

  • Kontakt

  •  
Aktualny czas: 24-08-2017, 4:13 Witaj! (LogowanieRejestracja)
Witamy na WebElite.pl - Forum Informatycznym!

Aktualnie przeglądasz forum jako Gość, przez co Twój dostęp jest w pewnym stopniu ograniczony. Zarejestruj się a uzyskasz dostęp do publikacji postów oraz wielu innych ciekawych funkcji niedostępnych dla niezarejestrowanych użytkowników. Nie zastanawiaj się dłużej i dołącz do naszej społeczności już dziś!

Pozdrawiamy i życzymy mile spędzonego czasu na forum.
facebooktwitteryoutube
Rozpocznij wątek  Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zlecę wykonanie forum
Autor Wiadomość
Zofia Ogonowska Offline
Newbie
*

Liczba postów: 1
Reputacja: - 0 +
Post: #1
Zlecę wykonanie forum
I. Zamawiający: Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, ul. Oleandrów 5, 05- 070 Sulejówek, NIP 822-228-45-51, Regon 141773282, RIK 80/2008
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na stworzeniu forum dyskusyjnego dla członków Klubu Nauczyciela Historii.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Od 2013 roku przy Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku działa Klub Nauczyciela Historii zrzeszający pedagogów z całej Polski oraz szkół polonijnych. Do Klubu nalezą nauczyciele ze wszystkich poziomów nauczania. W odpowiedzi na ich potrzeby oraz chcąc dalej rozwijać Klub pragniemy stworzyć forum dyskusyjne, które stanowić będzie przestrzeń dla nauczycieli do wymiany doświadczeń i opinii.
III. Specyfikacja:
Forum Klubu Nauczyciela Historii ma być forum dyskusyjnym prywatnym (dostępnym tylko dla zarejestrowanych użytkowników) i posiadać następujące właściwości:

1. Struktura Forum:
a. Działy (tworzone tylko przez administratora) ->Wątki (tworzone przez użytkowników i administratora) ->wpisy
b. w widoku działów:
 Liczba wątków
 Liczba postów
 Ostatni post
- data
- autor
c. w widoku wątków:
 Liczba odpowiedzi
 Autor wątku i data założenia wątku
 Liczba wyświetleń
 Autor i data ostatniej wiadomości w wątku
d. Wygląd wpisu:
 Metryczka wpisu
- imię
- nazwisko
- poziom nauczania
- województwo
- „wyślij wiadomość prywatną”
 Wpis
- data wpisu
- treść wpisu
- opcja „odpowiedz”
- opcja „zgłoś administratorowi”
e. Statystyki dostępne dla wszystkich użytkowników i stale widoczne na stronie:
 Ogólne (od początku istnienia forum)
- liczba użytkowników
- liczba postów
- liczba wątków
- liczba odwiedzin
 „w tym momencie” (w momencie zalogowania)
- liczba aktywnych użytkowników
f. najnowsze 10 wpisów
g. linkowanie do strony głównej Muzeum w panelu głównym


2. Uprawnienia administratora:
a. administrowanie danymi na forum ma się odbywać w systemie postmoderacji (przy czym na etapie wprowadzania danych powinny być wprowadzone zapory przeciw wulgaryzmom)
b. zakładanie nowych działów i wątków na forum
c. tworzenie opisów nowych działów
d. kasowanie działów, wątków i poszczególnych wpisów
e. dodawanie wpisów do istniejących wątków na forum (teksty, linki)
f. dodawanie zdjęć w rozmiarze nie większym niż 10MB w formacie jpg. (w przypadku większych zdjęć funkcja automatycznego zmniejszania zdjęć do wymaganych rozmiarów)
g. wgląd do listy użytkowników forum – data dołączenia do forum, liczba wpisów, ostatnie logowanie.
h. możliwość filtrowania użytkowników forum wg. miejscowości, poziomu szkoły, alfabetycznie, 10 najaktywniejszych
i. możliwość wysyłania wiadomości pojedynczych i zbiorowych do użytkowników forum (mini poczta)
j. lista „zgłoś do administratora”
k. nadawanie użytkownikom uprawnień moderatora
3. Uprawnienia moderatora:
a. Tworzenie nowych wątków i wpisów
b. Usuwanie wątków w wybranym dziale (nadanie uprawnień przez administratora)
c. Usuwanie wpisów w wybranym dziale (nadanie uprawnień przez administratora)
d. Możliwość wysyłania wiadomości pojedynczych i zbiorowych do użytkowników forum
e. dodawanie wpisów do istniejących wątków na forum (teksty, linki)
f. dodawanie zdjęć w rozmiarze nie większym niż 10MB w formacie jpg. (w przypadku większych zdjęć funkcja automatycznego zmniejszania zdjęć do wymaganych rozmiarów)


4. Uprawnienia użytkownika:
a. tworzenie własnych profili wraz z awatarem (możliwość wgrania zdjęcia)
b. dane wymagane przy rejestracji i dostępne dla innych użytkowników forum oraz administratora: imię, nazwisko, nazwa i adres szkoły z miejscowością i województwem, poziom nauczania (szkoła podstawowa, gimnazjum, ponadgimnazjalna)
c. proces rejestracji wymagający potwierdzenia adresem mailowym oraz akceptacji regulaminu forum
d. możliwość wyszukiwania innych użytkowników forum po nazwisku, miejscowości, województwie, poziomie nauczania.
e. wysyłanie prywatnych wiadomości do innych użytkowników forum (mini poczta)
f. możliwość oceny wpisów na forum (pomocne, niepomocne)
g. zakładanie nowych wątków na forum
h. dodawanie wpisów do istniejących wątków na forum (teksty, linki)
i. dodawanie we wpisach zdjęć w rozmiarze nie większym niż 10MB w formacie jpg. (w przypadku większych zdjęć funkcja automatycznego zmniejszania zdjęć do wymaganych rozmiarów)
j. zgłaszanie do administratora wątków i wpisów obraźliwych lub naruszających ogólnie przyjęte normy (opcja „zgłoś do administratora”)
k. możliwość ustawienia stałego podpisu użytkownika dla wszystkich jego wpisów
l. dostępność edytora tekstu przy dodawaniu wpisów
m. dostępność emotikonek przy dodawaniu wpisów
n. opcja zapamiętywania logowania użytkownika
o. opcja oglądania własnych wpisów
p. powiadomienia o odpowiedziach na wpisy i wątki użytkownika (powiadomienia wyświetlane w głównym panelu po zalogowaniu)
q. powiadomienia o prywatnych wiadomościach
r. wyszukiwanie wątków po słowach z opcją filtrowania:
 w tytule działu
 w opisie działu
 w tytułach wątków
 w tekstach wiadomości
 filtrowania chronologiczne (wpisy tylko z określonego okresu)
 sortowanie wyników w kolejności chronologicznej, ilości polubień (w przypadku wpisu), ilości odpowiedzi (w przypadku wątku)
s. wgląd do ostatnio dodanych wpisów na forum (pulpit na górze strony po zalogowaniu)
t. w opcji „odpowiedź” na forum możliwość cytowania wiadomości, na którą tworzona jest odpowiedź
u. możliwość edytowania własnych postów
v. brak możliwości usuwania własnych wpisów
w. brak możliwości edytowania i usuwania wpisów innych użytkowników
x. opcja śledzenia wiadomości w wybranym wątku (powiadomienia o nowych wpisach)
Forum powinno posiadać strukturę otwartą, która pozwoli na dalsza rozbudowę o kolejne funkcjonalności w przyszłości.

5. W związku z systemem, który został użyty do stworzenia strony internetowej muzeum, forum powinno być przygotowane w oparciu o system Drupal 7, jako moduł rozszerzający jego funkcjonalność. Pozwoli to na pełną integrację strony internetowej z forum. Forum musi być obsługiwana przez najważniejsze przeglądarki www (Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, Opera) w najnowszych wersjach, w wersjach stacjonarnych i mobilnych.

6. Do zakresu prac będzie należeć:
a. Zaprojektowanie struktury i graficznego wyglądu Forum we współpracy z Muzeum
b. Implementacja Forum na stronie Muzeum i integracja Forum ze stroną Muzeum
c. Przeprowadzenia szkolenia z administracji i obsługi technicznej Forum
d. Przeprowadzenie testów funkcjonalności i usunięcie ewentualnych usterek, a także nadzór techniczny w okresie gwarancyjnym.
e. Określenie okresu gwarancyjnego w zakresie funkcjonalności, stabilności i wad programowania forum.
IV. Termin wykonania zamówienia: do 31 marca 2015.
V. Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferent powinien stworzyć ofertę, która powinna:
• zawierać adres e-mail i telefon do osoby dedykowanej do kontaktu z Muzeum w sprawie oferty
• uwzględniać koszt łączny w kwotach brutto i netto
• zawierać deklarowany okres gwarancyjny
• zawierać wstępny harmonogram prac nad wykonaniem forum
• zawierać przykłady zrealizowanych projektów o podobnym charakterze

VI. Miejsce oraz termin składania ofert:
1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: z.ogonowska@muzeumpilsudski.pl do dnia 10.03.2015
2. Ocena ofert zostanie dokonana do dnia 12.03.2015 a o jej wynikach oferenci zostaną powiadomieni droga mailową.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
04-03-2015 11:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Support
Krisuuu Offline
Newbie
*

Liczba postów: 9
Reputacja: - 0 +
Post: #2
RE: zlecę wykonanie forum
Zapraszam do siebie: || Link widoczny tylko dla zarejestrowanych. Zarejestruj się lub zaloguj. ||
19-03-2015 20:28
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Rozpocznij wątek  Odpowiedz 


Skocz do: