• Forum

  • Regulamin

  • Szukaj

  • Użytkownicy

  • Kalendarz

  • Pomoc

  • Kontakt

  •  
Aktualny czas: 29-03-2024, 8:59 Witaj! (LogowanieRejestracja)
Witamy na WebElite.pl - Forum Informatycznym!

Aktualnie przeglądasz forum jako Gość, przez co Twój dostęp jest w pewnym stopniu ograniczony. Zarejestruj się a uzyskasz dostęp do publikacji postów oraz wielu innych ciekawych funkcji niedostępnych dla niezarejestrowanych użytkowników. Nie zastanawiaj się dłużej i dołącz do naszej społeczności już dziś!

Pozdrawiamy i życzymy mile spędzonego czasu na forum.
facebooktwitteryoutube
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hej
Autor Wiadomość
edyta34 Offline
Newbie
*

Liczba postów: 2
Reputacja: 0
Post: #1
Hej
Cześć. Mam na imię Edyta, zarejestrowałam się na tym forum, ponieważ potrzebouję pomocy z jednego zadania z technologii informacyjnej. Nie jestem na studiach informatycznych, jak można łatwo się domyśleć ;D, jestem zielona, jeśli chodzi o komputery, internet i mimo to, że w czasach mojego dzieciństwa był już komputer, w każdym domu, to ja i tak wolałam wyjść na ,,trzepak'' i spędzenie czasu na graniu w te wszystkie gierki, nie było w moim stylu. Do dzisiaj udało mi się opanować MS OFFICE, to będzie chyba tyle, jeśli chodzi o jakieś programy komputerowe. Na pewno muszę odbyć jakiś kurs bo na tym pakiecie daleko nie ujadę, ale już wiem, że nie stanie się to na uczelni. Pan profesor doszedł do wniosku, że rzeczy, które nam prezentuje i od nas wymaga są już w szkole podstawowej, więc nie będzie się kompromitował zbędnym tłumaczeniem. Zerknijcie sami na to zadanie, może ktoś pomoże(link na dole)? Być może ja kompromituję się dodając je tutaj, nie mówię nie Smile ale powtarzam jeśli chodzi o komputery jestem wyjątkowo samokrytyczna GrinGrin coś mi w tej materii nie pykło Grin

http://www.webelite.pl/cmd-t-4054.html
27-10-2014, 13:18
Odpowiedz cytując ten post
Vinci Offline
Administrator Techniczny
*******

Liczba postów: 771