• Forum

  • Regulamin

  • Szukaj

  • Użytkownicy

  • Kalendarz

  • Pomoc

  • Kontakt

  •  
Aktualny czas: 19-04-2024, 3:58 Witaj! (LogowanieRejestracja)
Witamy na WebElite.pl - Forum Informatycznym!

Aktualnie przeglądasz forum jako Gość, przez co Twój dostęp jest w pewnym stopniu ograniczony. Zarejestruj się a uzyskasz dostęp do publikacji postów oraz wielu innych ciekawych funkcji niedostępnych dla niezarejestrowanych użytkowników. Nie zastanawiaj się dłużej i dołącz do naszej społeczności już dziś!

Pozdrawiamy i życzymy mile spędzonego czasu na forum.
facebooktwitteryoutube
Ptasx
Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Linki w animacji nie działają
Autor Wiadomość
Ptasx Offline
Newbie
*

Liczba postów: 1
Reputacja: 0
Post: #1
Question  Linki w animacji nie działają
Witam!
Mam dosyć błahy problem, aczkolwiek nie mam skąd uzyskać pomocy w tym temacie. Chodzi o flasha. Jestem uczniem i na projekt mam stworzyć stronę internetową, wszystko już mam, pozostało już tylko zrobienie menu we flashu i tu napotkałem trudności. Po paru godzinach postanowiłem zapytać kogoś bardziej doświadczonego ode mnie. Dosyć trudno to wyjaśnić, dlatego w linku (LINK) daje projekt. Wiem, że może kogoś śmieszyć takie coś, ale jak na razie dla mnie jest to zapora nie do pokonania (ciągle się czegoś uczę Grin ).

Problem polega na tym, że w animacji w pliku ("Symbol 2") nie działa linkowanie. W Actions wpisuję
on (release) {
getURL("http://www.wp.pl", "_blank");
}
oczywiście adres wp to tylko tester odnośnika. Co ciekawe ten sam button w innym pliku z Actions takim samym działa. Myślę, że coś może blokować tą akcję. Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś doświadczony i pomoże mi w tym problemie. Ewentualnie przebuduję trochę stronę, bo na razie utknąłem, chyba, że ktoś poradzi w czym problem, albo zaproponuje inne rozwiązanie.

Proszę o szybką pomoc,
Pozdrawiam Ptasx

EDIT:
Wie ktoś jak można zastąpić tą komendę? To ona (cała) blokuje button:


stop();