• Forum

• Regulamin

• Szukaj

• Użytkownicy

• Kalendarz

• Pomoc

• Kontakt

•  
Aktualny czas: 06-06-2025, 22:42 Witaj! (LogowanieRejestracja)
Witamy na WebElite.pl - Forum Informatycznym!

Aktualnie przeglądasz forum jako Gość, przez co Twój dostęp jest w pewnym stopniu ograniczony. Zarejestruj się a uzyskasz dostęp do publikacji postów oraz wielu innych ciekawych funkcji niedostępnych dla niezarejestrowanych użytkowników. Nie zastanawiaj się dłużej i dołącz do naszej społeczności już dziś!

Pozdrawiamy i życzymy mile spędzonego czasu na forum.
facebooktwitteryoutube
tomekkropla
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ustalenie autora dokumentu ze strony
Autor Wiadomość
tomekkropla Offline
Newbie
*

Liczba postów: 1
Reputacja: 0
Ustalenie autora dokumentu ze strony
Witam,
Jestem zielony jeśli chodzi o informatykę, mam pewien problem i bardzo proszę was o pomoc, sprawa wygląda następująco.

Poprzez google po wpisaniu frazy "Media w PRL" odnajduję plik doc "(7272) media_w_prl_wyklad.doc" ze strony portal.wsiz.rzeszow.pl lub wsiz.rzeszow.pl
(adres do pliku: portal.wsiz.rzeszow.pl/plik.aspx?id=7272). Po kliknięci w niego od razu go ściąga, niestety w samym pliku nie ma podanego autora.
Czy jest jakaś możliwość żeby ujrzeć ten plik w pełnym kontekście (np gdzie znajduje się na stronie przed kliknięciem w link ściągnij) ? na stronie nie mogę go w ogóle znaleźć, a przez google odnajduje go tylko w postaci linku od razu ściągającego plik.

Informacje zawarte w tym wykładzie są mi bardzo potrzebne przy pisaniu pracy magisterskiej, jednak bez ustalenia autora tekstu nie mogę go wykorzystać i staje się on tak samo niewiarygodny jak informacje z wikipedii. Bardzo proszę o szybką odpowiedź, czas mnie nagli a bez tego nie mogę ruszyć dalej.
Pozdrawiam

PS w załączniku przedstawiam jak to wygląda...

Załączone pliki Miniatury

18-04-2011, 17:18
Odpowiedz cytując ten post
Vinci Offline
Administrator Techniczny

Liczba postów: 771
Reputacja: 32