• Forum

  • Regulamin

  • Szukaj

  • Użytkownicy

  • Kalendarz

  • Pomoc

  • Kontakt

  •  
Aktualny czas: 14-06-2025, 8:05 Witaj! (LogowanieRejestracja)
Witamy na WebElite.pl - Forum Informatycznym!

Aktualnie przeglądasz forum jako Gość, przez co Twój dostęp jest w pewnym stopniu ograniczony. Zarejestruj się a uzyskasz dostęp do publikacji postów oraz wielu innych ciekawych funkcji niedostępnych dla niezarejestrowanych użytkowników. Nie zastanawiaj się dłużej i dołącz do naszej społeczności już dziś!

Pozdrawiamy i życzymy mile spędzonego czasu na forum.
facebooktwitteryoutube
eMTe7
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z mobilnym internetem BSOD
Autor Wiadomość
eMTe7 Offline
Newbie
*

Liczba postów: 1
Reputacja: 0
Post: #1
Problem z mobilnym internetem BSOD
witam!! kupiłem w salonie plusa internet lte z modemem zte mf821.. po podłączeniu modemu to komputera, wszystko instaluje się tak jak należy.. jednak kiedy modem już chce łączyć się z internetem wyskakuje blue screen i komputer uruachamia się ponownie.. i tak cały czas.. na innym komputerze w domu wszystko jest w porządku, internet działa bez poblemu.. jak mogę rozwiązać ten problem?

komputer na którym występuje problem:
netbook samsung n150
windows 7 starter 32-bit
procesor Intel Atom CPU N550 1.50GHz
ram 2gb

kod błędu bsod: 0x0000000a (0x00000000, 0x00000002, 0x00000000, 0x8203eff0)
10-01-2013, 23:27
Odpowiedz cytując ten post
Vinci Offline
Administrator Techniczny
*******

Liczba postów: 771
Reputacja: 32
Post: #2
RE: problem z mobilnym internetem
Użyj programu BlueScreenView http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html do zdiagnozowania co jest przyczyną pojawiania się BSOD.
12-01-2013, 23:03
Odwiedź stronę użytkownika Odpowiedz cytując ten post


Skocz do: