• Forum

  • Regulamin

  • Szukaj

  • Użytkownicy

  • Kalendarz

  • Pomoc

  • Kontakt

  •  
Aktualny czas: 08-06-2025, 17:24 Witaj! (LogowanieRejestracja)
Witamy na WebElite.pl - Forum Informatycznym!

Aktualnie przeglądasz forum jako Gość, przez co Twój dostęp jest w pewnym stopniu ograniczony. Zarejestruj się a uzyskasz dostęp do publikacji postów oraz wielu innych ciekawych funkcji niedostępnych dla niezarejestrowanych użytkowników. Nie zastanawiaj się dłużej i dołącz do naszej społeczności już dziś!

Pozdrawiamy i życzymy mile spędzonego czasu na forum.
facebooktwitteryoutube
Nieobeznany
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z internetem - zrywa połączenie
Autor Wiadomość
Nieobeznany Offline
Newbie
*

Liczba postów: 1
Reputacja: 0
Post: #1
Problem z internetem - zrywa połączenie
Witam! Ostatnio zakupiłem router i od pewnego czasu mam problem, a mianowicie co 5 min rozłącza mi się internet. Po prostu dioda ADSL przestaje świecić przez to w ciągu 20 min musze 1-2 razy odanwiać połączenie. O ile się nie myle dioda ta jest odpowiedzialna za ten kabel prowadzący do telefonu. Czym to może być spowodowane? Gdy nie miałem jeszcze routera też miałem podobne problemy, ale nie tak często... Jest to bardzo wkurzające. Czy to wina kabla, a może gniazdka (jest bardzo stare), albo telefonu (czasem trudno się dodzwonić, ale nie wiem czy to ma jakiś związek). Prosze o pomoc, już sam nie wiem co robić. Internet mam z Orange. Jestem nieobeznany, więc się nie czepiajcie Smile
12-02-2012, 15:27
Odpowiedz cytując ten post
Vinci Offline
Administrator Techniczny
*******

Liczba postów: 771
Reputacja: 32
Post: #2
RE: Problem z internetem
Zacznijmy od tego jaki router posiadasz? Niektóre routery w ustawieniach PPPoA mają opcję utrzymywania łączności lub połączenia na żądanie (zrywa po określonym czasie nieaktywności). Sprawdź w konfiguracji swojego routera czy nie masz czasem właśnie zaznaczonej tej drugiej opcji.
Być może istnieje też jakiś problem na linii, ale to już musisz wtedy szukać pomocy u operatora i poprosić go o diagnostykę.
12-02-2012, 19:48
Odwiedź stronę użytkownika Odpowiedz cytując ten post


Skocz do: