• Forum

• Regulamin

• Szukaj

• Użytkownicy

• Kalendarz

• Pomoc

• Kontakt

•  
Aktualny czas: 01-06-2025, 21:22 Witaj! (LogowanieRejestracja)
Witamy na WebElite.pl - Forum Informatycznym!

Aktualnie przeglądasz forum jako Gość, przez co Twój dostęp jest w pewnym stopniu ograniczony. Zarejestruj się a uzyskasz dostęp do publikacji postów oraz wielu innych ciekawych funkcji niedostępnych dla niezarejestrowanych użytkowników. Nie zastanawiaj się dłużej i dołącz do naszej społeczności już dziś!

Pozdrawiamy i życzymy mile spędzonego czasu na forum.
facebooktwitteryoutube
Dexter
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Studia i kwalifikacyjne kursy zawodowe
Autor Wiadomość
Dexter Offline
Newbie
*

Liczba postów: 1
Reputacja: 0
Studia i kwalifikacyjne kursy zawodowe
Witam. Jestem studentem informatyki(III rok)-specjalizacja sieci komputerowe. Niestety, na mojej uczelni mieliśmy tylko teorię z zakresu sieci komputerowych(zero praktyk). Ostatnio znalazłem ogłoszenie o kwalifikacyjnych kursach zawodowych, które będą się odbywać w mojej okolicy. Interesuje mnie ukończenie kursu dotyczącego zakładania sieci komputerowych i administracja tymi sieciami. Po ukończeniu kursów i zdaniu egzaminu otrzymuje się dyplom oraz tytuł technika w danej dziedzinie. I tu mam pytanie. Czy jest sens zapisywania się na kwalifikacyjne kursy zawodowe podczas studiowania(zaocznie)? Mogłoby się wydawać, że tak naprawdę robię "krok do tyłu" jeśli chodzi o edukację bo po ukończeniu studiów otrzymam tytuł inżyniera a chcę teraz iść na kurs po którym będę miał tytuł technika. Oczywiście nie zależy mi na tym tytule, który dostanę po ukończeniu tego kursu. Zależy na zdobyciu wiedzy praktycznej z danego zakresu. Chciałbym jeszcze dodać że ukończyłem liceum ogólnokształcące. Z góry dziękuję za pomoc.
20-04-2015, 14:06
Odpowiedz cytując ten post
marika129 Offline
Newbie
*

Liczba postów: 1
RE: Studia i kwalifikacyjne kursy zawodowe