• Forum

  • Regulamin

  • Szukaj

  • Użytkownicy

  • Kalendarz

  • Pomoc

  • Kontakt

  •  
Aktualny czas: 25-06-2025, 19:30 Witaj! (LogowanieRejestracja)
Witamy na WebElite.pl - Forum Informatycznym!

Aktualnie przeglądasz forum jako Gość, przez co Twój dostęp jest w pewnym stopniu ograniczony. Zarejestruj się a uzyskasz dostęp do publikacji postów oraz wielu innych ciekawych funkcji niedostępnych dla niezarejestrowanych użytkowników. Nie zastanawiaj się dłużej i dołącz do naszej społeczności już dziś!

Pozdrawiamy i życzymy mile spędzonego czasu na forum.
facebooktwitteryoutube
ZPlayer
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skanowanie antywirusowe nie powiodło się - nie mogę nic pobrać
Autor Wiadomość
ZPlayer Offline
Newbie
*

Liczba postów: 1
Reputacja: 0
Post: #1
Skanowanie antywirusowe nie powiodło się - nie mogę nic pobrać
Hej!
Mam do Was pytanie, bo natrafiłem na spory problem. W ostatnim czasie zainstalowałem wersję testową Kaspersky Internet Security. Dodałem nawet rozszerzenie Kaspersky do Chrome. Po 2 dniach, skanach, czyszczeniu itd. doszedłem do wniosku, że już nie przyda mi się AV, dlatego odinstalowałem Kasperskiego.. A w każdym razie tak myślałem.. Jaki jest problem? Nie mogę pobrać żadnego pliku (z wyjątkiem grafiki) za pomocą Google Chrome ani Opery. W Firefox i IE wszystko działa. Próbowałem rozwiązać ten problem na kilka sposobów. Zacząłem od próby naprawienia tego, co wszystko zepsuło. Wszedłem w dodaj/usuń programy i ku mojemu zaskoczeniu Kaspersky dalej widniał na liście. Kliknąłem "Zmień/usuń". Okazało się, że brakuje pliku źródłowego coś tam, coś tam. Nie byłem w stanie znaleźć żadnego z plików na dysku(przy deinstalacji Kasperskiego pojawił się jakis błąd związany z usunięciem hasła z listy, bodajże pytanie czy usunąć z listy - dałem tak. Niestety nie pamiętam dokładnie, bo niezbyt przejąłem się komunikatem). Spróbowałem reinstalacji Chrome. Tutaj zdziwiłem się ponownie, bo chciało dodać rozszerzenie Kaspersky(skąd?!). Kolejnym moim podejściem było dodanie "Attachments" w rejestrze, z wartością 1 - nie pomogło. Usunąłem klucz Kasperky z rejestru (moja uboga wiedza informatyczna mi podpowiedziała, że jak usunę wszystko, co z tym związane, to może się uda). Niestety również to nie pomogło...
Liczę bardzo na Waszą pomoc, pozdrawiam Smile

PS: Korzystam z Windowsa XP

A i ostatnia rzecz. Próbowałem ponownie zainstalować Kasperskiego (pobierałem przez IE). Podczas instalacji wyskakuje komunikat, że prawdopodobnie coś blokuje zakońćzenie instalacji Kasperskiego i wskazana jest instalacja najpierw Kaspersky Removal Tool. Tak też zrobiłem, program niby coś poczyścił, ale dalej ten sam błąd. Przywrócenie ustawień systemu sprzed tygodnia też nie pomogło.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-09-2014, 12:27 przez ZPlayer.)
27-09-2014, 12:24
Odpowiedz cytując ten post


Skocz do: