• Forum

• Regulamin

• Szukaj

• Użytkownicy

• Kalendarz

• Pomoc

• Kontakt

•  
Aktualny czas: 02-06-2025, 15:55 Witaj! (LogowanieRejestracja)
Witamy na WebElite.pl - Forum Informatycznym!

Aktualnie przeglądasz forum jako Gość, przez co Twój dostęp jest w pewnym stopniu ograniczony. Zarejestruj się a uzyskasz dostęp do publikacji postów oraz wielu innych ciekawych funkcji niedostępnych dla niezarejestrowanych użytkowników. Nie zastanawiaj się dłużej i dołącz do naszej społeczności już dziś!

Pozdrawiamy i życzymy mile spędzonego czasu na forum.
facebooktwitteryoutube
Dorian
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak podłaczyć magnetowid do komputera?
Autor Wiadomość
Dorian Offline
Newbie
*

Liczba postów: 2
Reputacja: 0
Jak podłaczyć magnetowid do komputera?
Witam!
Chciałem zgrać filmy z kaset VHS na DVD. Szukam jakiegoś kabla do połączenia magnetowidu z komputerem a nie znam się na tym zbyt bardzo.Nie mam karty telewizyjnej. Z karty graficznej wychodzą tylko wtyczki: AV-OUT i S-OUT( tak pisze koło tych wtyczek). Jeśli ktoś wie proszę pisać. W razie potrzeb dostarczę wszelkich informacji o kompie
29-10-2007, 20:25
Odpowiedz cytując ten post
Vinci Offline
Administrator Techniczny

Liczba postów: 771
Reputacja: 32

Witam,
Znalazłem artykuł jak to zrobić w przypadku przegrywania z właśnie z VHS na DVD, przy wykorzystaniu karty do przechwytywania obrazu. Oto link:
Kod:
http://www.videoaudio.pl/readarticle.php?article_id=132

Jeśli chcesz przez kartę graficzną Twoja karta musi mieć wejście VIVO (video in video out - jest podobny do TV-OUT tyle, że działa w dwie strony).

Instrukcja:
Cytat:Instrukcja podłączania do VIVO magnetowidu (odtwarzacza video) w celu oglądania programów:

1. Podłącz pięciowtyczkowy przewód VIVO do karty graficznej (wtykiem męskim).