Pablo
VIP
Liczba postów: 851
Reputacja:
18
|
Regulamin Forum
REGULAMIN
1. Regulamin jest zbiorem zasad, których przestrzeganie pozwala na korzystanie z forum w sposób optymalny.
2. Rejestrując się na forum wyrażasz zgodę na przestrzeganie warunków regulaminu.
3. Forum służy do wymiany poglądów użytkowników.
4. Na forum obowiązuje zakaz umieszczania wszelkiego rodzaju treści obrażających innych użytkowników.
5. Administracja forum nie bierze odpowiedzialności za posty innych użytkowników.
6. Na forum obowiązuje zakaz używania słownictwa powszechenie uznanego za wulgarne.
7. Na forum można posiadać tylko jedno konto (zakaz multiaccountu).
8. Wszelkie spamerskie posty będą kasowane.
9. Administrator, Super moderator i Moderator mają prawo ukarać użytkownika za złamanie regulaminu.
10. Obowiązuje zakaz dodawania wszelkich treści o charakterze nie zgodnym z prawem/warezowych
11. Na forum nie wolno posiadać avatarów, ani sygnatur mogących obrazić uczucia innych użytkowników.
12. Administracja forum nie ponosi odpowiedzialności za treści (wypowiedzi) innych użytkowników.
13. Przy wrzucaniu filmików z seriwsu Youtube należy używać tagu [youtube*]treść linka[/youtube*]. (bez gwiazdek)
14. Na forum obowiązuje zakaz publikowania jakich kolwiek treści o tematyce pedofilii i zoofilii.
15. Obowiązuje zakaz używania adresów internetowych jako nicków.
16. Rejestrując się wyrażasz zgodę na przesyłanie wiadomości na konto pocztowe od administracji.
Pisanie postów
1. Zanim zaczniesz nowy temat użyj wyszukiwarki, aby sprawdzić czy takowy już nie istnieje
2. Wstawiając linki używamy [*code ] tu link [/*code ] oczywiscie bez gwiazdki.
3. Wstawiając obrazek uzywamy [*img ] tu adres obrazka [/*img ] bez gwiazdki
4. Prosimy o unikanie krótkich wypowiedzi typu "haha", "dzięki".
5. Tematy należy umieszczać we właściwych działach, w przeciwnym wypadku mogą zostać przeniesione do innego działu, zamknięte lub usunięte.
6. Zakazane jest używanie czcionek innego koloru niż czarny.
7 Prosimy o nie pisanie literami drukowanymi, co powszechnie jest uznawane w internecie za "krzyk".
8. Prosimy nie wstawiać na forum tematów typu "Najlepszy keylogger do Tibii", gdyż będą one po prostu usuwane.
9. Obowiązuje zakaz zakładania temtów z reklamą stron, serwisów lub for w działach, które nie są do tego przeznaczone.
Regulamin Shoutboxa
1. Shoutbox nie służy do obrażania innych użytkowników.
2. Obowiązuje zakaz podawania linków z forami o podobnej, bądz nie zgodnej z prawem tematyce.
3. Shoutbox służy do rozmowy, nie do kłótni i należy o tym pamiętać.
4. Administratorzy, Super moderatorzy i Moderatorzy mają prawo kasować, bądz edytować shouty użytkowników łamiących regulamin.
5. Obowiązuje zakaz floodowania.
Regulamin podpisów
1. Użytkownik może posiadać tylko jedną sygnature.
2. Sygnatura ta nie może obrażać uczuć innych użytkowników.
3. Podpis nie może zawierać reklam treści niezgodnych z prawem / zawierających pornografie, nie erotyke.
4. Jedna sygnatura jest wymienna na 4 linijki tekstu.
5. Największy zalecany rozmiar sygnatury - 400x150
Regulamin Kanału IRC:
1. Zakaz używania wulgaryzmów - wyjątek stanowi team oraz administracja.
2. Każda ranga powinna pisać odpowiednim kolor:
? - Moderator i Super Moderator - niebieski lub czarny
? - Grafik - fioletowy lub czarny
? - Vip - brązowy lub czarny
? - Girl - różowy lub czarny
? - Administrator - czerwony lub czarny
2. Podkreślenia jak i pogrubienia mogą używać tylko Moderatorzy, Super moderatorzy oraz??Administratorzy
3. Obowiązuje zakaz linków zewnętrznych, z wyjątkiem serwisów typu Youtube bądź Bash.
4. Obowiązuje zakaz reklamowania jakiejkolwiek pornografii ( nie erotyki).
5. Kanał nie służy do kłótni...
6. Zakaz Floodowania.
*Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.*
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-02-2009, 17:05 przez Pablo.)
|
|
22-06-2007, 12:55 |
|