• Forum

• Regulamin

• Szukaj

• Użytkownicy

• Kalendarz

• Pomoc

• Kontakt

•  
Aktualny czas: 25-06-2025, 19:53 Witaj! (LogowanieRejestracja)
Witamy na WebElite.pl - Forum Informatycznym!

Aktualnie przeglądasz forum jako Gość, przez co Twój dostęp jest w pewnym stopniu ograniczony. Zarejestruj się a uzyskasz dostęp do publikacji postów oraz wielu innych ciekawych funkcji niedostępnych dla niezarejestrowanych użytkowników. Nie zastanawiaj się dłużej i dołącz do naszej społeczności już dziś!

Pozdrawiamy i życzymy mile spędzonego czasu na forum.
facebooktwitteryoutube
hideyshanek
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak zrobić internet mobilny? Proszę o pomoc.
Autor Wiadomość
hideyshanek Offline
Newbie
*

Liczba postów: 1
Reputacja: 0
Jak zrobić internet mobilny? Proszę o pomoc.
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. : )

Mam problem, otóż jestem zielony w tych tematach, a już się pogubiłem (jeżeli temat dodałem w nieodpowiednim do tego miejscu, to proszę o przeniesienieSmile) , więc proszę Was o pomoc. Wkrótce wyjeżdżam na całe wakacje poza miasto, gdzie nie będę miał internetu, w domu mam internet stacjonarny, także przenieść go niestety nie mogę. W poprzednim komputerze (z windowsem vistą) zakupiłem modem internetowy Option Icon 7.5, kupiłem kartę z Orange i wszystko świetnie śmigało, aczkolwiek po zakupie nowego komputera, ten w windowsie 8 nie chce współpracować z owym modemem. Próbowałem również użyć modemu siostry (jakiś z firmy Huawei) i w oprogramowaniu modemu status był pokazany na "połączono" aczkolwiek utworzyło mi się połączenie szerokopasmowe, które wymagało ode mnie różnych danych, których ani ja, ani siostra nie posiadała, co wiązało się z tym, że internetu dalej nie miałem. Sad