• Forum

• Regulamin

• Szukaj

• Użytkownicy

• Kalendarz

• Pomoc

• Kontakt

•  
Aktualny czas: 01-06-2025, 5:20 Witaj! (LogowanieRejestracja)
Witamy na WebElite.pl - Forum Informatycznym!

Aktualnie przeglądasz forum jako Gość, przez co Twój dostęp jest w pewnym stopniu ograniczony. Zarejestruj się a uzyskasz dostęp do publikacji postów oraz wielu innych ciekawych funkcji niedostępnych dla niezarejestrowanych użytkowników. Nie zastanawiaj się dłużej i dołącz do naszej społeczności już dziś!

Pozdrawiamy i życzymy mile spędzonego czasu na forum.
facebooktwitteryoutube
mariano40
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Reset,"wygaszanie" się komputera
Autor Wiadomość
mariano40 Offline
Newbie
*

Liczba postów: 1
Reputacja: 0
Reset,"wygaszanie" się komputera
Witam wszystkich
Mam ciężki do rozwiązania dla mnie i moich znajomych problem.Być może umiałby mi tutaj ktoś pomóc bo choć nie jestem laikiem w tej dziedzinie nie mogę sobie z nim poradzić.
Komputer:
Procesor Athlon 2600+
Płyta ASUS a7n8x
Kości ram na dualu 2x512
Grafika Radeon 9550
Zasilacz 350W
5-letni standardowy PC

Problem zaczął się miesiąc temu,komputer w pewnej chwili wygaszał się(tzn monitor bo w środku wszystko pracowało).Pomyślałem że to coś z monitorem więc podłączyłem pod drugi ale nic to nie dało.Po pewnym czasie problem znikł,komputer działał prawidłowo.