• Forum

• Regulamin

• Szukaj

• Użytkownicy

• Kalendarz

• Pomoc

• Kontakt

•  
Aktualny czas: 03-06-2025, 21:40 Witaj! (LogowanieRejestracja)
Witamy na WebElite.pl - Forum Informatycznym!

Aktualnie przeglądasz forum jako Gość, przez co Twój dostęp jest w pewnym stopniu ograniczony. Zarejestruj się a uzyskasz dostęp do publikacji postów oraz wielu innych ciekawych funkcji niedostępnych dla niezarejestrowanych użytkowników. Nie zastanawiaj się dłużej i dołącz do naszej społeczności już dziś!

Pozdrawiamy i życzymy mile spędzonego czasu na forum.
facebooktwitteryoutube
Meg
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Chcę odzyskać pliki- proszę o pomoc...
Autor Wiadomość
Meg Offline
Newbie
*

Liczba postów: 3
Reputacja: 0
Question  Chcę odzyskać pliki- proszę o pomoc...
Witam, zarejestrowałam się tutaj z nadzieją, że ktoś mi pomoże- z góry dziękuję za zainteresowanie.. Dodam, że nie znam się na komputerach zbyt dobrze.

Rok temu, znajomy dokonał formatu systemy z win 98 na xp.. Później komputer był prawie nie używany, bo zakupiłam nowy. Teraz moja mama chciała zobaczyć pewne zdjęcia, które były na tym komputerze. Okazało się, że ich nie ma i zapewne zostały utracone przy zmianie systemu (choć prosiłam, żeby nie formatować jednego dysku-no ale cóż).. Moje pytanie brzmi czy istnieje możliwość ich odzyskania? Zdjęcia miały wartość sentymentalność dla mojej mamy, jak wiadomo nic ich nie zastąpi i bardzo mi na tym zależy.. na ich odzyskaniu.

Czytałam inne fora, ale wiekszość było o odzyskiwaniu danych, a nie plików i jestem w sumie w punkcie wyjściowym.

Jeśli ten temat, jest w jakiś sposób naruszający regulamin forum to przepraszam.
18-08-2009, 10:42
Odpowiedz cytując ten post
Mick Offline
Support

Liczba postów: 547
Reputacja: 36
RE: Chcę odzyskać pliki- proszę o pomoc...