• Forum

• Regulamin

• Szukaj

• Użytkownicy

• Kalendarz

• Pomoc

• Kontakt

•  
Aktualny czas: 03-06-2025, 21:48 Witaj! (LogowanieRejestracja)
Witamy na WebElite.pl - Forum Informatycznym!

Aktualnie przeglądasz forum jako Gość, przez co Twój dostęp jest w pewnym stopniu ograniczony. Zarejestruj się a uzyskasz dostęp do publikacji postów oraz wielu innych ciekawych funkcji niedostępnych dla niezarejestrowanych użytkowników. Nie zastanawiaj się dłużej i dołącz do naszej społeczności już dziś!

Pozdrawiamy i życzymy mile spędzonego czasu na forum.
facebooktwitteryoutube
remarquable
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieoryginalny windows- pomocy!
Autor Wiadomość
remarquable Offline
Newbie
*

Liczba postów: 2
Reputacja: 0
Nieoryginalny windows- pomocy!
nie wiem czy dobrze trafiłam, ale piszę tutaj ponieważ jestem zielona jeżeli chodzi o komputer, liczę na pomoc w miarę możliwości. mój problem polega na tym iż wyskakuje mi komunikat "użytkownik mógł paść ofiarą fałszywego oprogramowania" na dole ekranu. przez to nie mogę mieć ustawionej tapety (mam czarny pulpit). bardzo irytuje mnie ten fakt i nie wiem jak sobie z tym poradzić. oczywiście najlepszym rozwiązaniem byłoby kupienie oryginału, ale może jest jeszcze jakaś inna opcja pozbycia się tego zawiadomienia i przywrócenia kolorów mojemu ekranowi?
z góry bardzo dziękuję za pomoc
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-06-2009, 19:58 przez Vinci.)
08-06-2009, 19:34
Odpowiedz cytując ten post
Mick Offline
Support

Liczba postów: 547
Reputacja: 36
RE: nieoryginalny windows- pomocy!