W celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania, forum WebElite.pl wykorzystuje pliki cookies. Zmiany ich ustawień możesz dokonać w opcjach konfiguracyjnych swojej przeglądarki.
  • Forum

  • Regulamin

  • Szukaj

  • Użytkownicy

  • Kalendarz

  • Pomoc

  • Kontakt

  •  
Aktualny czas: 24-09-2017, 11:23 Witaj! (LogowanieRejestracja)
Witamy na WebElite.pl - Forum Informatycznym!

Aktualnie przeglądasz forum jako Gość, przez co Twój dostęp jest w pewnym stopniu ograniczony. Zarejestruj się a uzyskasz dostęp do publikacji postów oraz wielu innych ciekawych funkcji niedostępnych dla niezarejestrowanych użytkowników. Nie zastanawiaj się dłużej i dołącz do naszej społeczności już dziś!

Pozdrawiamy i życzymy mile spędzonego czasu na forum.
facebooktwitteryoutube
Rozpocznij wątek  Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z resetowaniem się komputera
Autor Wiadomość
blanken Offline
Newbie
*

Liczba postów: 1
Reputacja: - 0 +
Post: #1
Sad Problem z resetowaniem się komputera
Witam ! Od pewnego czasu gdy gram w gry typu CS;GO dłużej niż 15-20 minut czasami nawet 5, komputer zawiesza się na kilka sekund a ekran staje się czarny po kilku sekundach komputer zaczyna się resetować. Dodam, że gdy włączam grę komputer zaczyna sporo głośniej "chodzić".
 
Ostatnie dwa błąd gdy komputer się włączył po restarcie
1
[code=auto:0]Podpis problemu:
  Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
  Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.256.1
  Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
 
Dodatkowe informacje o problemie:
  BCCode: 116
  BCP1: FFFFFA8010F55150
  BCP2: FFFFF880107D72BC
  BCP3: FFFFFFFFC000009A
  BCP4: 0000000000000004
  OS Version: 6_1_7600
  Service Pack: 0_0
  Product: 256_1
 
Pliki pomagające opisać problem:
  C:\Windows\Minidump\070914-15896-01.dmp
  C:\Users\Filip\AppData\Local\Temp\WER-31371-0.sysdata.xml
 
Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
  || Link widoczny tylko dla zarejestrowanych. Zarejestruj się lub zaloguj. ||
 
Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
  C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt
[/code]
2
[code=auto:0]Podpis problemu:
  Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
  Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.256.1
  Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
 
Dodatkowe informacje o problemie:
  BCCode: 116
  BCP1: FFFFFA800FAFE010
  BCP2: FFFFF880107DA2BC
  BCP3: FFFFFFFFC000009A
  BCP4: 0000000000000004
  OS Version: 6_1_7600
  Service Pack: 0_0
  Product: 256_1
 
Pliki pomagające opisać problem:
  C:\Windows\Minidump\070914-18205-01.dmp
  C:\Users\Filip\AppData\Local\Temp\WER-49951-0.sysdata.xml
 
Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
  || Link widoczny tylko dla zarejestrowanych. Zarejestruj się lub zaloguj. ||
 
Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
  C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt
[/code]
Podejrzewam, że w komputerze nie wyrabia albo zasilacz albo chłodzenie.
 
Zasilacz/chłodzenie
 
CoolerMaster ATX 12V Real450W  W/ACTIVE PFC
Grafika: Nvidia GeForce GTS 450
Procesor: IntelCore i5-2320 3.00GHz
Pamięć RAM: 16GB
System 64BIT WIN7
 
 
Plan zasilania ustawiony na:
Wysoka wydajność (zwiększa wydajność ale może zwiększyć złużycie energii.)
 
Dorzucam ssy z temperaturami:
[img=http://blanken.xaa.pl/host/uploads/1404913187841.png] gram | grafika
[img=http://blanken.xaa.pl/host/uploads/140491318792.png] nie gram | grafika
[img=http://blanken.xaa.pl/host/uploads/1404913223511.png] nie gram | procesor
[img=http://blanken.xaa.pl/host/uploads/1404913223512.png] gram | procesor
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-07-2014 14:56 przez blanken.)
09-07-2014 12:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Support
Rozpocznij wątek  Odpowiedz 


Skocz do: