W celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania, forum WebElite.pl wykorzystuje pliki cookies. Zmiany ich ustawień możesz dokonać w opcjach konfiguracyjnych swojej przeglądarki.
  • Forum

  • Regulamin

  • Szukaj

  • Użytkownicy

  • Kalendarz

  • Pomoc

  • Kontakt

  •  
Aktualny czas: 24-08-2017, 4:12 Witaj! (LogowanieRejestracja)
Witamy na WebElite.pl - Forum Informatycznym!

Aktualnie przeglądasz forum jako Gość, przez co Twój dostęp jest w pewnym stopniu ograniczony. Zarejestruj się a uzyskasz dostęp do publikacji postów oraz wielu innych ciekawych funkcji niedostępnych dla niezarejestrowanych użytkowników. Nie zastanawiaj się dłużej i dołącz do naszej społeczności już dziś!

Pozdrawiamy i życzymy mile spędzonego czasu na forum.
facebooktwitteryoutube
Rozpocznij wątek  Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z połączeniem się z internetem
Autor Wiadomość
marlennka Offline
Newbie
*

Liczba postów: 2
Reputacja: - 0 +
Post: #1
Problem z połączeniem się z internetem
Cześć!

Z racji tego, że kompletnie nie znam się na komputerach i na tym, o czym będę do Was pisać- przymróżcie oko na niezbyt fachowe słownictwo Smile Mam nadzieję, że w sposób zrozumiały przekażę, o co mi chodzi, choć to nielada wyzwanie :P

A więc tak:

Mamy w domu router i bardzo często mam problem na swoim laptopem z przerywanym dostępem do internetu. Pojawia się komunikat:

Połączenie między punktem dostępu, routerem lub modemem a internetem zostało przerwane. Kiedyś komunikat ten pojawiał się parę razy na dzień, a teraz dosłownie co 5minut, a mnie doprowadza to do szewskiej pasji... Problem jest na tyle dziwny, że tak: nie występuje on właściwie w ogóle na komórkach, ani na komputerze stacjonarnym, a na laptopach non stop! Dodatkowo, problem ten zgłaszaliśmy u dostawcy internetu- oczywiście w zależności od tego, kto przyjeżdżał problem badać, były różne sugestie. Skończyło się na wymianie jakiegoś tam kabla, potem wtyczki, potem czegoś tam... w końcu stwierdzili, że to wina routera. Kupiliśmy nowy, a problem wręcz się pogłębił. Myślałam, że może coś z moim laptopem jest nie tak? Ale nie... ponieważ korzystam z wifi również w swoim mieszkaniu, a tam problem też nie występuje, no i dodatkowo w domu problem ten sam na swoim laptopie ma moja siostra.

Przerobiliśmy już z siedmiu(jak nie więcej) informatyków i żaden nie stanął na wysokości zadania- także z rozpaczy sięgnęłam już po ostatnią deskę ratunku. Mam nadzieję, że znajdują tu się informatycy z powołania i może któryś wpadnie na cudowne rozwiazanie mojego problemu.

P.S. Podczas pisania tego postu, który do szczególnie długich chyba nie należy, połączenie zostało przerwane trzy razy...
07-04-2015 18:15
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Support
Rozpocznij wątek  Odpowiedz 


Skocz do: