Forum Informatyczne WebElite.pl
Neonet wygrał Daymakerindex. - Wersja do druku

+- Forum Informatyczne WebElite.pl (https://www.webelite.pl)
+-- Dział: # Hardware (https://www.webelite.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: Sprzęt (https://www.webelite.pl/forumdisplay.php?fid=48)
+--- Wątek: Neonet wygrał Daymakerindex. (/showthread.php?tid=37408)



Neonet wygrał Daymakerindex. - gostek - 25-05-2017

Pewnie większość słyszała. To oznacza, że mają najlepszą obsługę w Europie. No właśnie - a jakie jest wasze zdanie? Zawsze miałem z tym sklepem pozytywne doświadczenia i zawsze uważałem, że ogólnie nasza polska obsługa jest kompletnie niedoceniana. A jak wy sądzicie?


RE: Neonet wygrał Daymakerindex. - Francka - 26-05-2017

Trudno oceniać sklepy, kiedy kupowało się tylko w Polsce, ale u nas nie mam powodów żeby się czepiać. Skoro oceniano na podstawie opinii tajemnicznego klienta, to raczej ocena obiektywna. Z innej beczki - u nas zawsze bardzo dbało się o jakość obsługi klienta, tylko w Polsce ludzie nie mają zwyczaju docenania...


RE: Neonet wygrał Daymakerindex. - hotpatrycja2TB - 29-05-2017

gostek nie kamp mida


RE: Neonet wygrał Daymakerindex. - gostek - 29-05-2017

patrycja - co masz na myśli? Nie rozumiem?
francka - no ja mam doświadczenia i w PL i na zachodzie, ale to też średnio wystarczająco do oceniania. Gdybym kupował wiele razy, chociaż kilkanaście w krótkim czasie, to pewnie wtedy można by patrzeć na moje opinie poważnie, ale tak... Istotne, że ktoś w końcu tego polskiego pracownika docenia.


RE: Neonet wygrał Daymakerindex. - Francka - 30-05-2017

Też nie rozumiem o co jej chodziło.
Tak - z tym docenieniem to pozytywne. To też powinna być reklama dla polskich pracowników za granicą. Co do Neonet - oby to utrzymali. W sumie na tym rynku konkuruje się już nie tylko ceną, ale przede wszystkim jakością obsługi.


RE: Neonet wygrał Daymakerindex. - hotpatrycja2TB - 31-05-2017

nie kamp mida tym gragasem huju


RE: Neonet wygrał Daymakerindex. - gostek - 01-06-2017

Ok, już widzę po twoich postach że jesteś po prostu spamerem.
Tak naprawdę u nas sklepy muszą dbać o temat obsługi, bo wojny cenowej nikt już nie przetrwa, nie ma z czego zniżać, a jednak mimo wszystko na jakość to u nas zwraca się uwagę. Zauważanie tej jakości to inna sprawa, ale co tutaj dużo mówić - ma ona dla nas znaczenie.