W celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania, forum WebElite.pl wykorzystuje pliki cookies. Zmiany ich ustawień możesz dokonać w opcjach konfiguracyjnych swojej przeglądarki.
  • Forum

  • Regulamin

  • Szukaj

  • Użytkownicy

  • Kalendarz

  • Pomoc

  • Kontakt

  •  
Aktualny czas: 27-05-2017, 12:57 Witaj! (LogowanieRejestracja)
Witamy na WebElite.pl - Forum Informatycznym!

Aktualnie przeglądasz forum jako Gość, przez co Twój dostęp jest w pewnym stopniu ograniczony. Zarejestruj się a uzyskasz dostęp do publikacji postów oraz wielu innych ciekawych funkcji niedostępnych dla niezarejestrowanych użytkowników. Nie zastanawiaj się dłużej i dołącz do naszej społeczności już dziś!

Pozdrawiamy i życzymy mile spędzonego czasu na forum.
facebooktwitteryoutube
Rozpocznij wątek  Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CIEKAWY PROBLEM!!!
Autor Wiadomość
Trinitronek Offline
Newbie
*

Liczba postów: 1
Reputacja: - 0 +
Post: #1
CIEKAWY PROBLEM!!!
Witam i proszę o pomoc!

Mam dom i sklep po przeciwnej stronie ulicy. W sklepie mam router od dostawcy internetu, który definiuje podsieć dla wszystkich urządzeń w ramach jednej grupy roboczej. Do routera w sklepie po kablu podpięte są 2 kamery IP oraz komputer o nazwie „SKLEP-KOMPUTER” (na WIN 7 stałe IP), na którym mam serwer SQL z Subiektem firmy Insert. Połączenie między sklepem, a domem zrobiłem poprzez WiFi Bridge (dwa Acces Pointy). W domu mam router (z wyłączonym DHCP) do którego po WiFi jest podłączony drugi komputer również z WIN7 (stałe IP) na którym zainstalowany jest klient Subiekta.

Problem jest tego typu, że jak siadam w domu przy komputerze, bez problemu łączę się z kamerami, a nie jestem w stanie uzyskać dostępu do komputer w sklepie pomimo tego, że jest widoczny w otoczeniu sieciowym (kod błędu: 0x80070035 – Nie można odnaleźć ścieżki sieciowej), tym samym nie jestem w stanie dostać się do bazy Subiekta, ani ping'nąć do komputera w sklepie (Host docelowy jest nieosiągalny). Dzieje się tak dopóki na komputerze sklepowym nie zrobi się jakiegoś "ruchu" w stronę domu, np. połączę się TeamViewerem z komputera domowego do komputera sklepowego. Od tego momentu bez problemu chodzi Subiekt na komputerze w domu. Na obu komputerach mam wyłączonego firewalla dla sieci lokalnej.

Liczę na Waszą pomoc i pomysły jak rozwiązać ten szkopuł.

Pozdrawiam
Piotr
horten@o2.pl
07-02-2016 19:11
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Support
Rozpocznij wątek  Odpowiedz 


Skocz do: