W celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania, forum WebElite.pl wykorzystuje pliki cookies. Zmiany ich ustawień możesz dokonać w opcjach konfiguracyjnych swojej przeglądarki.
  • Forum

  • Regulamin

  • Szukaj

  • Użytkownicy

  • Kalendarz

  • Pomoc

  • Kontakt

  •  
Aktualny czas: 24-10-2017, 8:37 Witaj! (LogowanieRejestracja)
Witamy na WebElite.pl - Forum Informatycznym!

Aktualnie przeglądasz forum jako Gość, przez co Twój dostęp jest w pewnym stopniu ograniczony. Zarejestruj się a uzyskasz dostęp do publikacji postów oraz wielu innych ciekawych funkcji niedostępnych dla niezarejestrowanych użytkowników. Nie zastanawiaj się dłużej i dołącz do naszej społeczności już dziś!

Pozdrawiamy i życzymy mile spędzonego czasu na forum.
facebooktwitteryoutube
Rozpocznij wątek  Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bardzo częsty Bluescreen
Autor Wiadomość
dark_rider Offline
Newbie
*

Liczba postów: 1
Reputacja: - 0 +
Post: #1
Bardzo częsty Bluescreen
Witam, od pewnego czasu, dokładnie wczoraj, bardzo często ukazuje mi się Bluescreen. Przeszukałem Google i nie znalazłem problemu takiego jak mój (chodzi mi o ilość Bluescreen'ów dziennie). Wczoraj doświadczyłem tego nieprzyjemnego incydentu dokładnie 8 razy (tak liczyłem). Na samym początku miałem to podczas grania, więc myślałem, że to od tego, jednak okazało się, że nie tylko i nawet podczas szukania jak rozwiązać ten problem wyskoczył mi Bluescreen. Dodam jeszcze, że nie znam się zbyt dobrze na komputerach.
Ps. Oto co miałem gdy otworzyłem szczegóły błędu po restarcie komputera:

Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.0.6002.2.2.0.768.3
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: d1
BCP1: 00000008
BCP2: 00000002
BCP3: 00000001
BCP4: C869A796
OS Version: 6_0_6002
Service Pack: 2_0
Product: 768_1

Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\Mini082215-06.dmp
C:\Users\user\AppData\Local\Temp\WER-50622-0.sysdata.xml
C:\Users\user\AppData\Local\Temp\WERF2A7.tmp.version.txt

Przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji:
|| Link widoczny tylko dla zarejestrowanych. Zarejestruj się lub zaloguj. || ... cid=0x0415
Z góry dziękuję za każdą pomoc.
23-08-2015 16:58
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Support
Rozpocznij wątek  Odpowiedz 


Skocz do: